top of page

Metoda

5.png
2.png
3.png
4.png

Naším hlavním cílem na jazykové škole Učím se jazyk je

rozvinout maximální potenciál každého studenta a umožnit mu praktické využití učeného jazyka v běžném životě.

Při tom jsme si plně vědomi skutečnosti, že každý student je jiný a má jiné možnosti a schopnosti.

  • U dospívajících a dospělých zájemců o studium je důraz kladen na všechny 3 projevy cizího jazyka: psaní, mluvení a poslech.
    Výuka se zaměřuje na získání praktických znalostí potřebných v reálném osobním i obchodním životě.
    Volené učebnice anglického jazyka jsou většinou vybírány z britských nakladatelství Pearson a Cambridge, které mají bezkonkurenční multimediální podporu a razí nejvyšší jazykové standarty. Bez většího úsilí je v případě zájmu student připraven složit mezinárodní zkoušky z anglického jazyka (CAE, FCE, Toefl, IELTS...). 


  • Učebnice francouzského jazyka volíme nejčastěji z nakladatelství Hachette nebo Leda, které pracují s tématy moderního života a poskytují všeobecné vzdělání i povědomí o francouzské kultuře.
    Samozřejmostí je možnost přípravy na zkoušky DELF a DALF.

  • Děti základních a středních škol již přicházejí s konkrétními učebnicemi. Pracujeme s nimi na vylepšení stávající úrovně a výuka cizích jazyků je obohacována slovními hrami, poslechy a videi např. z produkce BRITISH COUNCIL či interaktivními výukovými pomůckami.

  • U dětiček předškolního věku a dětí 1. a 2. třídy nám záleží na tom, aby je výuka bavila a probudili v sobě zvídavost. Používáme kombinaci tradičního i moderních způsobu výuky: hrací karty, divadelní inscenace, zpívání písniček, zábavné výtvarné aktivity... více zde.
    Hrají si a při tom si osvojují nový jazyk.

 

Možností jak pracovat s cizím jazykem je nespočet, respektive jich je tolik, kolik je studentů.

Ale obecně platí, že při hodinách kombinujeme v co nejprospěšnějším poměru a s pestrostí tři základní faktory:

PSANÍ, MLUVENÍ A POSLECH.

A pokroky se dostavují rychle a soustavně!

bottom of page