Metoda
Naším hlavním cílem na jazykové škole Učím se jazyk je
rozvinout maximální potenciál každého studenta a umožnit mu praktické využití učeného jazyka v běžném životě.
Při tom jsme si plně vědomi skutečnosti, že každý student je jiný a má jiné možnosti a schopnosti.
-
U dospívajících a dospělých zájemců o studium je důraz kladen na všechny 3 projevy cizího jazyka: psaní, mluvení a poslech.
Výuka se zaměřuje na získání praktických znalostí potřebných v reálném osobním i obchodním životě.
Volené učebnice anglického jazyka jsou většinou vybírány z britských nakladatelství Pearson a Cambridge, které mají bezkonkurenční multimediální podporu a razí nejvyšší jazykové standarty. Bez většího úsilí je v případě zájmu student připraven složit mezinárodní zkoušky z anglického jazyka (CAE, FCE, Toefl, IELTS...). -
Učebnice francouzského jazyka volíme nejčastěji z nakladatelství Hachette nebo Leda, které pracují s tématy moderního života a poskytují všeobecné vzdělání i povědomí o francouzské kultuře.
Samozřejmostí je možnost přípravy na zkoušky DELF a DALF.
-
Děti základních a středních škol již přicházejí s konkrétními učebnicemi. Pracujeme s nimi na vylepšení stávající úrovně a výuka cizích jazyků je obohacována slovními hrami, poslechy a videi např. z produkce BRITISH COUNCIL či interaktivními výukovými pomůckami.
-
U dětiček předškolního věku a dětí 1. a 2. třídy nám záleží na tom, aby je výuka bavila a probudili v sobě zvídavost. Používáme kombinaci tradičního i moderních způsobu výuky: hrací karty, divadelní inscenace, zpívání písniček, zábavné výtvarné aktivity... více zde.
Hrají si a při tom si osvojují nový jazyk.
Možností jak pracovat s cizím jazykem je nespočet, respektive jich je tolik, kolik je studentů.
Ale obecně platí, že při hodinách kombinujeme v co nejprospěšnějším poměru a s pestrostí tři základní faktory:
PSANÍ, MLUVENÍ A POSLECH.
A pokroky se dostavují rychle a soustavně!